24 March 2011

Rempit VS girls!!

Selalunya apa yg korang akan fkir tntg REMPIT...??

REMPIT=MOTOSIKAL= LELAKI=AWEK=JAHAT=LAJU=bnyk lagi yg sewaktu dengannya.

Kawan2 kat universiti (perempuan sahaja) panggil aku minah rempit...kawan2 yg pernah tumpang aku semua cakap aku bawak motor laju...padahal aku bawak xde la laju mana pon...setakat 100km/jam standard la...tpi aku x pernah lari lebih daripada 110km/jam..laju ke macam tu..??pelik jugak aku ase bila fikir balik...agaknya kalau dorg naik motor dengan mat rempit mau koma seminggu sebab terkejut..kah3..bagi seorang gadis cam aku ni setakat ni aku ada je nampak perempuan yang bawak motor lebih laju..siap ada yang bawak motor RXZ lagi...lagi la dasyat..aku x sampai tahap tu lagi...setakat berangan jer...sebab kaki x sampai..kalau aku naik jugak alamatnya masuk hospital atau pun paling kejam jadi bahan ketawa je..ha3..

Nak cerita lagi pasal mat REMPIT ni...aku ase banyak yang masayarakat kita x tau tentang mat REMPIT...masa zaman sekolah rendah naik ke zaman sekolah menengah kalau bab nak buat karangan BM...tajuk ni je la yang asyik ditanya...aku rasa dh lebih daripada 30 karangan yang aku buat tentang mat REMPIT dan karangan tu selalunya tanya tentang CARA-CARA  MENGURANGKAN GEJALA REMPIT ni..cuba korang hitung(sila kira dengan kalkulator bagi yang repeat paper Matematik Moden)...bila aku sorang buat sampai 30 karangan yang memberi pendapat tentang cara-cara nak banteras gejala REMPIT ni campur dengan bilangan pelajar dalam 1 sekolah...dah berapa banyak pendapat??...tolak yang sama pendapat...equal to??ok...korang kira la...aku dh dapat 'A' so xyah kira...kah3...

Tapi adakah jumalah mat-mat REMPIT ni berkurang?asenya makin bertambah kan..??even kita tolak bilangan yang mati katak di highway maupun di jalan-jalan kampung dan jalan-jalan Persekutuan..bilangannya tetap x berkurang...betul x...??So buat penat je kita tulis karangan tentang cara-cara nak banteras gejala REMPIT ni...sebab 2 sekarang banyak pulak skema soalan yang suruh buat cerita...kononnya buat cerita yang boleh memberi keinsafan pada mat-mat REMPIT..tapi karangan tu mat REMPIT sendiri yang tulis...siap ending sedih lagi..memang mengarut..!!

So, apa yang aku nak cerita ni ialah...tadi masa aku pi melepak makan kat kedai makan dengan 2 orang kawan ak Natsukicomey dgn Farah..tengah sedap2 layan cite Bersamamu(aku x layan sebenarnya cite ni)...sebab ada dia bincang tentang kucing..ntah apa jadah tiba2 Bersamamu jadi rancangan utk kucing2 yang miskin pon aku x pasti...brader waitress 2 dtg ubah siaran plak...nk tengok Halimah Jongang...aku layan jer...dah 2 kemudiannya tukar plak tengok 360 tengah siar pasal mat REMPIT..ak teruja la tengok..nak tau jugak apa nasib mat-mat rempit ni...sama je..xde perubahan...

Eh laink kali aku cite lagi...ada keje jap..hehehe...

No comments:

Post a Comment

mai ler komen ckit...~~