22 March 2011

ngantok seyh...

mata ni klu boleh aku ampu dgn lidi dh lma aku bt..msalahnya xde lidi...yg ad btg penyapu..boleh je spa2 nk try...x slah...melukis ni bukn bidang keje aku...tambah2 klu lukis bnda yg x bersegi...klu suruh lukis bentuk xpe...hmmm...kna buat jugk la..klu x.. xde la markah...esaimen tetap esaimen..no way out...nk mintk skip..mcm boleh plak..hahaha...kwan2 aku sume da biol..msing2 da wat status bukan2 kt facebook...ak plak...???ade jer buat status...tpi xde plak orang nak ngomen..maka aku give up la buat sementara waktu..biar org lain pulak bt status..asik aku jer..org pon da bosan...hak3...lukisan ni??kayuh la pelan2...ap boleh buat..nk jdi pelajar cemerlang kena la usaha lebih cikit..

Lukis terngkorak klu yg versi cartoon ala2 punk 2 mybe ramai yg pndai...
Siap bt stiker lagi...
Tapi klu suruh bt esaimen ramai pulk yg bgi alasan...termasuk la aku..
LUMRAH ALAM..

No comments:

Post a Comment

mai ler komen ckit...~~