25 March 2011

Rempit VS girls!!-part 2

OK...ak akn smbung cita pasal Rempit ni...walaupun agak xde idea dan sedikit stress saat nih...ak try la...berbalik pada cerita kt kedai makan semalam...suara latar rancangan tu cakap kalau mat REMPIT menang sesuatu pertandingan kt jalan beliau akan dapat hadiah lumayan dan part yang paling aku xleh lupa bila suara latar tu cakap perempauan akan jadi hadiahnya...pejadahnya???perempuan yang beliau dapat kemudian akan membonceng time pertandingan yang lain...aku pun terfikir...kalau aku jadi perempuan 2...aku xkn membonceng...aku akan suh mat REMPIT tu bonceng kt belakang dan aku akn bawak motor 2...amacam..??

Btol pe??buat apa la aku biar nyawa aku diragut dek keranan kecuaian diri orang lain...dan part paling penting...knapa plak asyik kaum aku jer yg nak kena boceng...apa kata klu lelaki jadi bohsia kitorang plak jadi mat REMPIT...best siot...!!

Farah yg baik ni plak punya la lurus...tanya soalan mat REMPIT kt aku..maka aku dengan selamba jawab...

"Lebih baik aku je bawak motor 2...daripada aku dok kat belakang...pebarang??"

Natsukicomey x amik port sebab tengah panas dengan brader waitress.kih3...layan jer...Farah plak sambung tanya soalan kt aku...gamaknya dia ase aku bawak motor laju sgt kot...pdahal 70km/jam je...nasib baik la aku x pandai bawak kete...kalau x asenya aku bakal jadi drifter plak lepas nih..upgrade sikit...kah3...bunyi cam  best jer...ork..??

"tapi kes-kes rogol pecah umah sumer tu bukan keje mat REMPIT KN..?"Farah sambung menanyakan soalan pada aku yang tengah konfiden abis nak jawab..tambah gaya macho ala-ala mat REMPIT berjaya...memang berisiko tinggi kena kencing ngn aku...kah3...

Dengan gaya macho aku jawab soalan beliau..."Yep..2 sume bukan keje mat REMPIT...2 sume keje orang-orang kampung...mat-mat rempit dia x rogol pompuan...dia ber'operasi' dengan cikaro-cikaro dia ja..klu ada jugk mungkin ank dara kampung yg dia minat...pegi jumpa bomoh,nk mitk minyak calit bomoh kutuk abis...so xde cara lain...dia bt cara yang kurang ajaq..mat REMPIT ni dia x taboh orang klu orang bwak keta diam2 ja tgok dia potong...kah3...abis2 pon curi motor..buat modal nak berlumba lagi...nak gk cari enjin yang best.."...

Minah REMPIT...??


Org cam aku ni x merempit sebenarnya...tapi memang suka speed...kalau boleh sume bnda nk speed...cakap pon bertalu-talu...non-stop...mesin ais kacang pun speed...buat nescafe nk stay up memalam pun kacau laju2...ajak makan laju...pendek kata sume laju...panjang x kata ap...panjang rilex jer...tpi ade jer kot bnda yang aku x laju...ntah la...


p/s:merempit membahayakan kesihatan..boleh menyebabkn SOB(short of breath)...sekian...

No comments:

Post a Comment

mai ler komen ckit...~~