18 September 2011

duhh...!!!

5.00pm,18 September 2011...

Baru jer bergembira2..tetiba demam lak..adusss....ujian dari Yang Maha Esa tu selalu ada...alhamdulillah...ak bangga dpt ujian ni...sakit belakng yg x terkata..nk cakap salah tidor..ak ase semlm aku tidor ok je...bgun pagi da rasa sakit tekak...sakit badan..sakit mata...da lama x ase demam..xpela..sekali sekala demam..ap salahnya kan..???

Masa ni rindu kat mak plk ase...ntah knpa demam kali ni ase nk touching...nk nangis...mybe sebb da lma x nangis...aku rindu mak,abah. adik Pishah, adik Tirah, adik Syidah, adik Hero, adik Butih...

 ni mak ngn abah aku...isk3...nk peluk mak ngn abah~~~

Ni adik PISHAH aku...dia prgai cm aku..tpi ak ase dia lbih mtg dpd ak..ngee~


 ni adik TIRAH...dia suka marah2...tpi dia comel sgt...


ni adik SYIDAH...dia la sllu jdi tmpt ak tumbuk terajang...kesian dia!!



family ak selalu cakap...ak ni ego,keras kepala, keras hati n pentingkan diri sendiri kadang2..sebb ak xkn menangis depan mak ngn abah....tpi dorg ckp hati ak lembut,mudh simpati pd org...
Benarkah??
Maybe??

Ap pun yg aku bt...semuanya adalah untuk mereka yang aku sayang...
Walaupun mulut aku berkata benci..tapi hati aku berkata sayang...
Percayalah???

Love u all so much...

Apa yg penting aku sentiasa happy...Insyaallah...

p/s: I do wanna make all people around me happy while being with me...:-)

No comments:

Post a Comment

mai ler komen ckit...~~