16 July 2011

making decision is hard...

for a few latest day ak ase sgt susah nak memikirkan sesuatu dengan  logik dalam fikiran ni...
entah...???membuat sesuatu kputusan tu bukanlah sesuatu yang mudah sebenarnya...tambah2 bila berkaitan dengan hati dan perasaan...tapi aku sendiri dah berjanji dgn diri bahawa...ak xleh terima penipuan lebih drpd sekali daripada seseorang yang aku sayang...tapi..time nak buat keputussan tu sgt susah...nak bt x tau..boleh aje...tapi aku ase buat tahu tu lebih bagus..at least ad benda yang setel daripada dibiarkan bergantung x bertali....

nak bt keputusan ni kena amik kira masa depan aku...masa depan fmily aku...kalau ak buat keputusan yang salah means that aku ruin my own life...xnak la camtu..aku kan muda lagi...buat ap nk hambakan diri pada benda2 yang membazirkan waktu,duit,tenaga,perasaan dan sebagainya lagi semata-mata nk bahagia kononnya at this moment aku la orang yang paling gembira dalam dunia...ehhh kamon la...aku memang xnk jadi macam tu...xnak!!!xnak!!dan xnak!!....
bersepah ase fikiran aku dgn benda2 yang x sepatotnya aku fikir...kadang2 tu bila dia lintas je...mula la nk singgah,...x reti2 nk jalan terus ke...??awat kena singgah jugk..??wajib ke hah??ak x jemput pun.....x mlu btol  la fikiran tu...geramnya...

love life ni memang heavan kadang2..tpi jadi x sedap bila salah sorg tu menipu...i hate a liar...!!!tapi xpe...aku relax je walaupun aku x relax...bak kata kawan2 dan lecturer aku yang sgt memahami....aku ni masih muda utk cri love life yang zero dripada ketidakikhlasan dan ketidaksetiaan...bila ak da dewasa ckit ak ase bru ak boleh fkir...emm..xnk fikir la...for what reason yang x kukuh aku nak pertahankan cinta beruk nih..??ohhh...what a waste...

p/s :i really wanna better life rite now..and i know what to do...just need some tough to make it real...

No comments:

Post a Comment

mai ler komen ckit...~~